Klantenservice en Contact Informatie 

Kaffekapslen’s klantenservice team is blij om u te helpen! 

Ons doel om het leven verassend en makkelijk te maken voor consumenten van koffiecapsules, koffiebonen, en meer. Daarom is het heel erg belangrijk voor ons dat het eenvoudig is voor onze klanten om onze website te gebruiken voor het plaatsen van bestellingen en om in contact te komen met onze klantenservice als er enige vragen zijn.  

We weten dat e-mails schrijven of onze klantenservice bellen soms een chaos kan zijn. Hierom vragen we u alstublieft om naar de antwoorden te kijken van onze meest gestelde vragen hierbeneden. Mocht u toch nog vragen hebben die niet beantwoord zijn, aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen. 

 

Wat zijn de leverkosten? 

We bieden gratis levering aan bij alle bestellingen die meer bedragen dan €59. Anders rekenen we alleen €3,99 voor levering aan huis. 

Leveren van kleinere bestellingen resulteert in ‘’verspillend leveren’’. Daarom als u een aankoop doet die minder dan €30 bedraagt rekenen we rekenen we leveringskosten aan van €5,99. We hopen dat u ons meehelpt met het vermijden van onnodige leveringen door het mixen van verschillende aankopen. 

 

Ik zou graag mijn bestelling willen aanpassen of annuleren 

Het aanpassen van een bestelling is helaas niet mogelijk, u kan wel een bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen. U kan gemakkelijk een bestelling annuleren die nog niet verpakt is. Ga naar uw klanten account, en naar het bestellingsoverzicht, klik hier op ’’zie details’’ van de bestelling, klik op de "Annuleer bestelling" knop en bevestig. 

 

Wanneer zal ik mijn pakje ontvangen?   

Het kan 3-5 werkdagen duren voor uw bestelling om van ons warenhuis in Denemarken naar uw adres in België te reizen. 

 

Hoe volg ik mijn pakje op? 

We leveren bestellingen met onze eigen vrachtwagens van Denemarken tot aan Nederland waarbij DHL deze in ontvangst neemt en verder levert. Bestellingen kunnen opgevolgd worden met DHL en Bpost zodra ze een scan hebben gekregen bij DHL. Totdat het pakketje aan de bezorgingsdienst aankomt kan u er in vertrouwen dat uw pakketje onderweg is ook al ziet u nog geen scans op uw track en trace link. 

 

Wat doe ik als ik mijn pakketje nog niet heb ontvangen na 5 werkdagen? 

Eventuele vertragingen kunnen soms zich voordoen.In heel erg zeldzame voorvallen (Kleiner dan 1 in 10,000 pakketjes), zouden er zich problemen kunnen voordoen tijdens het leveren. Als u uw pakketje nog niet heeft aangekregen 6 werkdagen nadat het zou geleverd moeten zijn neem dan alstublieft contact met ons op zodat u uw bestelling alsnog kunt ontvangen. 

 

Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen. Kan u me helpen? 

We willen zeker zijn dat u alle informatie van uw bestelling heeft. Als uw orderbevestiging niet in uw spam folder zit, neem dan alstublieft contact met ons op zodat we deze aan u kunnen geven. 

 

Wat doe ik als ik een beschadigd of defect product ontvang? 

Als u een beschadigd of een dysfunctioneel product heeft, stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar ons zodat we u zo snel mogelijk kunnen helpen. In de meeste gevallen sturen we u een nieuw product op of storten we uw aankoop direct terug. 

Vergeet zeker niet om uw ordernummer en indien mogelijk een foto van de beschadigde producten (inclusief batch nummer en vervaldatum of serie nummer voor machines), zodat we deze kunnen doorsturen met een klacht naar onze leveranciers. 

 

Ik heb me verdacht over een aankoop. Hoe verstuur ik de producten terug? 

We kennen het gevoel als u zich bedenkt over een aankoop, en respecteren het dat het ook met onze klanten kan overkomen. Als u zichzelf bedenkt over een bestelling of product, lees dan alstublieft over teruggave van aankoop/retournering in de algemene voorwaarden

 

We staan klaar om te helpen!

Bel ons

078 251 070
Maandag - Donderdag: 9 - 16
Vrijdag: 9 - 14